Usein kysyttyjä kysymyksiä
topbar.html
09 - 424 520 40
Asiakaspalvelu

Aukioloajat

  • maanantai 10:15 - 16:00
  • tiistai 10:15 - 16:00
  • keskiviikko 10:15 - 16:00
  • torstai 10:15 - 16:00
  • perjantai 10:15 - 16:00
  • lauantai Suljettu
  • sunnuntai Suljettu
Asiakaspalvelu: 09 - 424 520 40
    Ladataan ostoskoria...

    Usein kysyttyjä kysymyksiä - FAQ

    Miten tilaukseni toimitetaan?

    Toimitustapa vaihtelee riippuen tuotteesta ja missä päin maata asut, mutta useimmat tuotteet toimittaa kuljetusyritys suoraan porraskäytävän, portin tai autotallin eteen. Furniturebox käyttää pääosin DHL:n, Schenkerin ja Postin palveluja. Pienemmät tuotepaketit toimitamme lähimmälle rahtiasiamiehelle.

    Tarjoatteko perillekannon?

    Valitettavasti emme tarjoa perillekantoa. Kuljetusyritys toimittaa tuotteen lähimmän porraskäytävän, portin tai autotallin eteen. Pienempien tuotepakettien kanssa pidätämme oikeuden toimittaa tuote lähimmälle rahtiaasiamiehelle.

    Kuinka pian saan tilaamani tuotteet?

    Voit nähdä toimitusajan tilausvahvistuksessasi, jonka saat sähköpostiisi tai ”Omat sivut” -kohdassa. Lähetämme aina tuotteet mahdollisimman nopeasti. Toimitusaika on ilmoitettu jokaisen tuotteen tuotesivun yhteydessä, hieman hinnan yläpuolella. Mene hiirellä kohtaan, toimitusaika, lukeaksesi lisää. Toimitusaikaan kuuluva päivien lukumäärä koskee työpäiviä.

    Jos sinulla on olemassa oleva tilaus, voit nähdä toimitusajan tilausvahvistuksessasi tai ”Omat sivut” -kohdassa. Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä toimitusta koskien, olet ilman muuta tervetullut ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluumme, niin autamme sinua!

    Kasaatteko tuotteen toimituksen yhteydessä?

    Valitettavasti meillä ei ole asennuspalvelua. Tuotteen toimittaa kuljetusyritys lähimmän porraskäytävän, portin tai autotallin eteen, sen jälkeen on asiakkaan harteilla sekä tuotteen kantaminen sisälle kotiin, että sen asentaminen. Asiakaspalvelumme avustaa ilman muuta asennukseen liittyvissä kysymyksissä.

    Toimituskulut

    Toimituskulut perustuvat postinumeroalueeseesi. Tietoa toimituskuluista löydät tuotesivulta, mutta myös kassalta, kun olet täyttänyt postinumerosi. Tuote toimitetaan lähimmän porraskäytävän, portin tai autotallin eteen. Perillekanto ei sisälly palveluun.

    Voitteko ottaa mukaanne vanhat huonekaluni?

    Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole mahdollisuutta käsitellä vanhoja huonekaluja tai pakkauksia.

    Kuinka pitkä toimitusaika on?

    Toimitusaika vaihtelee tuotteittain. Arvioitu toimitusaika on ilmoitettu oikealla puolella jokaisen tuotteen yhteydessä. Pyrimme toki toimittamaan tuotteen niin pian kuin mahdollista! Kotiinkuljetus tapahtuu normaalisti arkisin klo 8 ja 18 välillä lähimmän porraskäytävän, portin tai autotallin eteen. Huomaa, että toimitusaika, joka on mainittu tuotesivulla, on alustava. Kuljetusyritys tulee tiedottamaan sinua puhelimitse muutamaa päivää ennen toimitusta, ilmoittaakseen lähemmin toimituspäivän ja kellonajan. Sinulle annetaan silloin sovittu aikaväli (ei tarkka aika) kuljetusyrityksen toimesta. Aikaväli perustuu siihen missä päin maata asut.

    Miten toimin, jos kadun ostostani?

    Mikäli kadut ostostasi 14 päivän sisällä, tarjoamme maksuttoman palautuksen tuotteillesi. Katumisoikeuden ehdot tulee täyttyä, enemmän tietoa löydät meidän yleisistä ehdoistamme otsikon alta ”Palautus”. Jos olet epävarma haluatko pitää tuotteen, käsittele sitä varovasti, jotta sen voi palauttaa myyntikuntoisena, eli käyttämättömänä, ja säästä pakkaukset. Furniturebox maksaa palautuskulut, mutta asiakkaana olet vastuussa noudosta ja asiallisesta paketoinnista.

    Voinko maksaa laskulla?

    Kyllä voit! Klarnan laskulla, saat laskun sähköpostiisi toimituksen yhteydessä. Lasku tulee maksaa 14 päivän sisällä. Toimituslisä XX€ lisätään laskuun. Voit myös valita osamaksun tuotteellesi, ja maksaa 36 kuukauden sisällä, tai korottomasti 12 kuukauden sisällä.

    Mitä tarkoittaa ilmainen palautus?

    Mikäli kadut ostostasi 14 päivän sisällä, tarjoamme ilmaisen palautuksen tuotteillesi. Avoimen kaupan ehdot täytyy täyttyä. Mene asiakaspalveluumme ja valitse Palautus. Furniturebox maksaa palautuskulut, mutta asiakkaana olet vastuussa noudosta ja asiallisesta paketoinnista.

    Miten jäljitän lähetykseni?

    Kun lähetyksesi on kirjattu DHL:n tietoihin tulet saamaan sähköpostiisi varausvahvistuksen lähetysnumeroineen, sekä linkin DHL:n sivuille. Klikkaa linkkiä jäljittääksesi lähetyksesi. Huomioi, että lähetysnumeron aktivointi DHL:n järjestelmään voi viedä kaksi työpäivää. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua lähetyksen jäljittämisessä.

    Voinko tilata kangasnäytteitä?

    Kyllä, meiltä voi saada maksuttomia kangasnäytteitä useista eri tuotteistamme. Tuotteistamme, joista löytyy kangasnäytteitä on sivuillamme merkintä, ”Kangasnäyte lomake”, tuotteen oikealla puolella. Täytä osoitetietosi, niin lähetämme sinulle kangasnäytteitä, täysin maksuttomasti.

    Minkä kokoiset mitat tuotteilla on?

    Haluamme tuotteillamme olevan niin kattavan kuvauksen kuin mahdollista. Tuotesivun ”Yksityiskohtaiset tiedot” välilehden alta löydät mitat ja yksityiskohtaiset tiedot. Mikäli sinulla on kysyttävää jonkin tuotteen suhteen, olet tervetullut ottamaan yhteyttä meidän Asiakaspalveluumme. Pyrimme vastaamaan kyselyysi mahdollisimman pian.

    Milloin laskuni tulee?

    Lasku lähetetään sähköpostitse samalla kun tuote lähetetään varastosta. Joskus saattaa käydä niin, että lasku tulee muutamaa päivää ennen tuotteen toimitusta.

    Miten hoidan maksun? Mistä tiedän, että teidän maksujärjestelmänne on täysin turvallinen?

    Pankkikortti ja luottokortti

    Jos sinulla on VISA tai Mastercard, voit helposti maksaa tuotteesi kotivulla. Sinun tarvitsee täyttää korttinumero, kortin voimassaoloaika ja CVC-koodi. 3-numeroisen CVC- koodin löydät kortin takapuolelta. Rahat veloitetaan saman tien tililtäsi kun vahvistat tilauksen. Furniturebox käyttää VBV (Verified by Visa) varmistusta, joka on VISAN ja Mastercardin käyttämä maailmanlaajuinen turvallisuusstandardi Internetissa maksaessa. Rahan siirto tapahtuu SSL-salauksen kautta, jotta kukaan ulkopuolinen ei pääse käsiksi sinun korttitietoihisi.

    Lasku ja osamaksu

    Furniturebox tekee yhteistyötä Klarnan kanssa. Se mahdollistaa sinulle maksamisen laskulla, Klarna-tiliä käyttäen, tai osamaksulla. Klarna toimii turvallisesti, verkkokaupan laskutuksessa ja luottokorttiostoissa, monen suuren yrityksen kanssa. Jos käytät Klarna-tiliä, lisätään maksusi automaattisesti Klarna palvelun tilille, sinun täytyy vain täyttää henkilötietosi. Sen jälkeen saat loppu kuun aikana laskun. Lue lisää Klarnan kotisivulta.

    Klarna laskun kautta saat laskun maksuttomasti erikseen tilauksen toimituksen yhteydessä. Lasku tulee maksaa 14 päivän sisällä eikä se sisällä lisämaksuja. Lue lisää Klarnan kotisivuilta. Voit myös halutessasi valita tilauksen osamaksamisen ja maksaa 36 kuukauden aikana, tai 12 kuukauden korottoman maksuajan. Ilman muuta voit myös halutessasi maksaa pois koko velkasi osamaksuajan aikana. Jos sinulla on kysyttävää turvallisuudesta tai kortilla maksamisesta, ota meidän asiakaspalveluumme yhteyttä puhelimitse tai yhteydenottolomakkeella.

    Minkä sohvan valitsisin?

    Meillä on suuri tarjonta, tyyliltään sekä ulkonäöltään, erilaisia sohvia. Löydät kaikki meidän sohvamme päävalikon kohdasta ”Sohvat”. Olet myös tervetullut ottamaan yhteyttä meidän Asiakaspalveluumme, mikäli sinulla on kysyttävää valikoimastamme.

    Miksi ostoani ei hyväksytä?

    Mikäli ostoa ei kassalla hyväksytä, voi syynä olla meidän yhteistyökumppanimme Klarnan kielteinen päätös tilauksestasi. Ota silloin yhteyttä Klarnaan selvittääksesi miksi ostosi ei onnistu.

    Onko tuotetta saatavilla eri väreissä?

    Mikäli tuotetta on saatavilla useissa eri väreissä, näkyy tieto useimmiten otsikolla ”Muut värit”, tuotteen oikealla puolella. Voit myös etsiä tuotetta sen nimellä sivun ylälaidasta löytyvässä hakukentässä.

    Viimeksi katsotut tuotteet